Mars 29, 2012

Fler och fler läsare av min blogg ger sig till kännande vilket känns jätte kul. Som dom flesta vet så skriver jag främst för min familj och mina vänner hemma i Skellefteå. Där av skrivs det ju då bara om min vardag och till och från är det stillestånd här. Sen går det ju inte komma från att jag inte är någon poet direkt och ingen stavare heller för den delen. Haha, men det är i alla fall jätte kul att någon vill läsa mitt svammel. Kram på er alla mina fina läsare!

Iveckan har jag jobbat och idag är jag ledig. Igår kväll efter middagen så fick jag värdens enegrikick så nu är huset dammtorkat och dammsugit, vilket lättnad när det är gjort. Har stökat och fixat i gästrummen inför påsk när vi får stor besök från Sjöbotten och andra håll. Skoterkörning och mys står på listan när gänget kommer. Känns extra kul att både min syster Johanna  och min äldsta bror Nils har tid att komma upp också! Kommer sakna min yngsta storebror Jonas dock, men han reser just nu till Peru, och har varit i Australien osv osv så han är det inte synd om!

Just nu har jag inte mycket för mig, har varit ute med Nikita en sväng och nu sitter hon i hundgården och det ser ut som att hon sitter på taket och solar när solen tittar fram. Men senare idag ska jag få besök av två arbetskolegor, Anna och Emma så det ska bli kul att få visa huset osv. Nä nu ska jag hitta på nått vettigt en stund.



två av dom bästa, som börjar vara stora nu!

Hade gött!

Kommentarer
Postat av: Klara

Du pratar mycket om andras barn, men har ni inte barn själva? om inte varför inte det? du verkar så barn kär, har ni försökt skaffa barn? kasnke börjar bli lite personligt nu men du väljer ju själv vad du vill svara på :)



Berätta lite övrigt om din familjs, din man vem e det vad jobbar han med, hur länge har ni varit till sammans/gifta? vad har han för utbildning osv. Vad du än kan komma på så att man får ett "grep" om dig :)

2012-04-02 @ 11:25:19
Postat av: sara

Hej Klara!



Jadu, jag vet inte egntligen hur stor lust jag har att öppna mig och berätta allt om mitt privat liv här men, Ja jag älskar barn! Det gör jag verkligen men det är inget som är aktuellt just nu i och med att jag pluggar osv.

Jag tänkte att jag kan göra ett inlägg där jag berättar mer om mig och min familj. Inga djupa privat saker men...

Jag är ju lite nyfiken på dig, har du nån blogg eller något?

2012-04-02 @ 21:06:46
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0