Mars 7, 2012

Dålig uppdatering! Har inte hänt så mycket spännande...  Jag åkte på magsjuka, lagom till ANders blev frisk så blev jag sjuk. Men en mild en sådan. Magsjukan gjorde att det inte fanns nån ork till plugg så då halkade jag efter lite i plugget, men nu har jag äntligen (med hjälp och stöd från Anders) fått iväg den. Nu sitter jag och kämpar med mina tre nya uppgifter på 10 fråger vardera, som ska lämnas in på söndag. Heja mig! Var ledig måndag och tisdag, men tisdagen gav jag mig själv ledigt från allt plugg och for och umgicks med Sandra och hennes underbara prinsar. Vilket var toppen som alltid! Är väldigt glad att jag har träffat Sandra, utan henne och hennes familj skulle livet vara ganska grått och tråkigt... Nu är det jobb och även i helgen men mamma och pappa kommer upp i helgen i alla fall för att lämna en skoter inför påsk och för att umgås lite. För nästa helg åker dom till Jordanien. Ikväll har vi haft fika besök av Anders familj osv trevligt även det. 



en vän sa till mig 
"man känner att något saknas"
känner igen känslan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0