I see you!

Man ska aldrig sluta förvånas, min kära man skämmer bort mig med att glatt låta mig beställa kläder.. Hmm? Han kanske älskar mig på riktigt?! (hihi) Jag har i alla fall beställt en massa kläder och jag kan inte vänta tills paketen kommer! Anders ända krav var att allt skulle rymmas i garderoben, och är det nån som kan packa så är det jag! hihih. Igår fick vi fin främmande i form av Mia och hennes två barn Eira och Isak och Frippe och Erika med Moa och Thed. Vilket var väldigt trevligt! Spontan fika sådär på en onsdagskväll. Och tack vare min underbar mor så kunde jag bjuda på gooa bullar och kakor som hon bakade åt oss när dom var upp förra helgen. Medans jag var på jobbet och Anders och pappa skruvade skoter så bakade mamma. Ja, jag har VÄRLDENS BÄSTA mamma och pappa! Så det så! Nu ska jag skynda mig att packa ihop och he mig iväg, för idag ska jag få följa världens bästa Sandra och Ossian på babysim! Yiipie!


Världens bästa!

Kommentarer
Postat av: A-E

Haha, han får väl bygga dig en walk in garderob! Han säger väl inte nej till sin underbara fru!

2012-03-18 @ 19:08:49
URL: http://aehandmade.com
Postat av: Anki

Du är fiiin!!

2012-03-19 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0