Första kursen avklarad!

Ja nu är första kursen avklarad och jeg är väldigt nöjd och stolt över mig själv. Vi var ner till Lycksele i tisdags och fick träna på Blodprovs tagning, blodtryck, sug och syrgas. Vilket var väldigt intressant och givande. Fick då också veta att ja, vi får påsklov innan nästa kurs drar igång. Men vi har introduktion på kursen redan nu på tisdag men vi behöver inte börja förrän efter påsk. Vilket var enormt skönt! Fick också veta att den kursen vi ska läsa då Etik och Moral är inte alls lika tung och inte lika snabbt tempo som första kursen var, Medicin 1. Vilket ju då också känns bra. Det betyder ju att jag fixade en tung kurs ganska bra ändå. (Haha) Ja ja, nog om beröm för mig. Idag jobber jag kväll och går 14-21. Var skönt med lite sovmorgon.. Nu har jag nördat lite med serien "One tree hill" och bara njutigt av att inte måstat plugga. Men nu ska jag skynda mig att ta mig i kragen och städa lite i köket och sen på övervåningen innan jag beger mig av till jobbet.


Till helgen blir det jobb fredag och lördag men på lördagkväll då ska jag och Anders upp till Hemavan för att dansa av oss lite. Längtar lite faktiskt!
Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas de va kul på dansen!

Och så härligt att höra att de går bra med plugget :D

2012-03-24 @ 12:47:37
Postat av: Sara

JO vi hade väldigt trevligt på dansen! Är glad att det blev att vi åkte på dansen fredagen istället för ikväll.

2012-03-24 @ 15:25:44
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0