Juni 4, 2012

Helgen spenderades i Sjöbotten, vilket var välbehövligt för att ladda lite ny energi. Jag och mamma har städat och grejat lite ute på altanen också så den är redo för midsommar. Sen hjälpte underbara pappa och Patrik oss att laga bilen medans Anders var och spikade på ett av alla miljoner projekt han ska hjälpa till med i sommar. Guld värda är i alla fall pappa och Patrik och bilen går som en klocka! Söndagen åkte Anders hem tidigare med hans lillebrors. Jag stannade längre för att invänta att få träffa hela familje skaran. Ja ni hörde rätt, HELA. Hämtade Jonas på flyget vi fyra och när vi komme hem så hade även Johanna och Nils letat sig hem. Helt underbart! Även om det varade kort. För sen var det bara att packa in lillan i bilen och börja köra hemmåt mot Tärnamo. Det gick fint, men det var lite kruksigt. Anders hade glömt hus nyckel i min bil så när han komme hem kunde han inte ta sig in. Lugn och harmonisk som min man är så tog han sågen och sågade sönder dörren.... För visso skulle vi ändå byta dörr men jag tror att han var rätt så upprörd. Tur inte jag och Nikita var hemma i alla fall.



Var en smula tungt att ta sig upp på jobbet idag men som tur var så hade jag ett kort pass. Har varit och handlat och nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska börja med maten.


Hade

Kommentarer
Postat av: Anki

HAHAHAHA, jag ser det framför mig att såga sönder dörren! Jag skrattar inombords!! :D

2012-06-05 @ 14:05:55
Postat av: Sandra östhagen

Lät inge bra att såga upp dörren :/

2012-06-06 @ 23:12:32
URL: http://elimineli.blogspot.com
Postat av: Anki

Tack för kommentaren på bloggen, du är så sööt och snäll med mig =) PUSSKRAM, vi måste ses när jag kommer upp :D

2012-06-07 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0