Packa!

Har nyss kommit hem efter en sväng över på andra sidan sjön. Nu sitter jag och gruvar mig för att packa inför helgen och sen måste jag duscha. Ursh, nu blev jag lat! Vet inte riktigt vad jag har tänkt ha för kläder på midsommar och när man inte vet vad det blir för väder heller så det blir väl att ta praktiskt taget ta med hela garderoben. Men nått kanske man ska kunna ha.

Har pratat med underbara bästaste Elin som är på svensk mark och inte bara det hon är ju hemkommen till Sjöbotten! Åååå, vad jag längtar tills jag får träffa henne. Imorgon är det jobb 7-13 sen bär det av hem för att kasta in sig i bilen och åka till Sjöbotten. Känns helt underbart med tanek på att hela familjen kommer att vara samlad och det kommer att bli en underbar midsommar med härligt folk, go mat, go dricka, fint väder,(?) lekar, bastu och bad och allt detta ska ju då självklart avnjutas i SJÖBOTTEN!

Nä nu ska jag ta mig i kragen och börja med att klippa klorna på min lilla prinsessa. Låt kampen börja!

Kommentarer
Postat av: Anki

HOPPAS du får en underbar Midsommarhelg, de förtjänar du verkligen <3 !!! :D

Svar: Jag hoppas att du och Björn också får en underbar midsommar! Kram på dig vännen! <3
Sara Kolbengtsson

2012-06-20 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0