Juni 18, 2012

Började min lediga dag med att tvinga mig själv till att skriva ner några rader på skolarbetet. I brist av motivation så åkte jag till Sandra och umgicks med henne och barnen istället. Förövrigt mycke roligare! Sandra hade ärende till Tärna så hon frågade om jag kunde passa hennes två prinsar medans hon åkte och gjorde bort det. Självklart sa jag! Med en lite ledsen treåring som inte riktigt uppskattade att mamma åkte iväg så fick jag slå på charmen. Men det gick bra, med en liten Ossian i famnen så lekte jag och Eli för fullt! Vi åkte båt och "köpte" pizza. Sen åkte vi och "fiskade", spela fotboll och cykla hann vi också med. Kanske inte värdens lättaste när man har en som tycker att vi ska leka för fullt när den andra inte är helt nöjd att sitta ifamnen. hihi Men oj vad roligt vi hade. Dom är så underbara dom där två! När Sandra kom tillbaka hade hon med sig en fin ute blomma till mig. Hon klagar jämt på att jag har så lite blommor. Jag tror hon tycker om att jävlas lite, det är därför hon envisas med att köpa blommor till mig. Dom stackars blommorna som kommer in i vårat hus brukar ah det halv kämpigt att överleva. Men hör och hämpna så lever faktiskt alla blommor jag fått av Sandra. (3st)


Blomman jag fick av Sandra.

Nu ikväll har jag nördat framför tvn tills det blev en lång promenad med Nikita. Så nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det soffan tills det senare blir sängen. Kastar in en bild på den nya ytterdörren.


Kommentarer
Postat av: Anki

Du är SÖT!!

Svar: DU är söt!
Sara Kolbengtsson

2012-06-18 @ 21:06:50
Postat av: Sofia

Men vilken fin ytterdörr,fort va det gjort! =) hihi...

Svar: Ja han är duktig min underbara man!
Sara Kolbengtsson

2012-06-20 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0