Juni 11, 2012

Tro det eller ej men jag har faktiskt fått ner några rader på mitt plugg idag. Men flytet tog slut så det blev en promenad med Nikita i stället. Nu är jag åter igen tillbaka här och nördar. Jobb idag 12-21. Men imorgon är jag ledig och då är det tisdag, vilket betyder SKOLA! Ja så imorgon måste jag ta mig i kragen på allvar.
Jaha, mulet, regn och 10,4 grader. 11 Juni. Känner ni taggen på sommaren? Inte jag.... Men midsommar i Sjöbotten och Pipen kommer att vara där och det har aldrig varit annat än sol i Sjöbotten när han varit där, så varför bryta trenden? Ne så vi säger att solen och värmen kommer till Sjbotten på midsommar. Om någon skulle undra vart den tagit vägen.


Enligt min källa är det över 35 grader i Alanya idag.....behöver jag säga mer?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi hoppas oxå på Pipen här i Sjöbotten Sara,massor! =) För idag på em var första gången vi såg solen och kände lite värme på över en vecka.....Kram

2012-06-11 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0