Helgen.

I fredags var jag och Anders lediga tillsammans vilket var underbart. Vi åkte till Hemavan för att köpa lite grejjer för att börja fixa inför hundhus/friggebo bygget som ska få ta form i sommar. Anders har börjat lägga ut markskivor osv inför bygget och jag sprang och plockade lite. Sen blev det go middag och mys. Lördagen var det till att tvätta bilarna med den nya högtryckstvätten Anders har shoppat. Den funkade fint och bilarna blev skiinande...(en liten stund i alla fall) Sen böjd vi på kladdkaka hos farmor och farfar. Lördagkvällen bestod av lite film och städning..


Idag har jag jobbat 7-12 sen satt jag i en och en halv timma och försökte lägga schema till Januari, ja ni hörde rätt. Det ska vara lagt imorgon. Så nu är det gjort. Har lagt mig att jag ska jobba både jul och nyår. Men det är lika bra att göra bort det....nån gång måste man ju och jag slapp ju förra året så det är väl inte mer än rätt. Jag ska tydligen vara STOR nu så jag måste väl bete mig så också. Första gången i mitt liv jag kommer att jobba på julafton, som förövrigt alltid varit helig för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0