Hard work work

Ja nu har första semesterperioden dragit igång och jag har vinkat av dom första semesterfirarna. Känns lite tungt att bara ha en och en halv veckas semster i sommar. Men jag har valt det själv, dessutom är det riktigt roligt med alla nya vikarier som inskolats på jobbet. Många trevliga nya och gamla människor som kommit för att jobba sommaren. Sen så har jag det ganska bra för jag har fått ledigt dom flesta helgerna undersommaren när det händer nått, så jag ska inte klaga.
Nu i helgen blir det inte det traditionsenliga stadsfesten i Skellefteå för oss utan nu blir det storumandagarna på lördagen med dans och kanske träffa på Anders vänner från skola osv. Känns lite tråkigt att inte åka till Skell men samtidigt är det Anders tur att välja och att träffa hans kompisar sen så får jag ju dansa!! Det kan man inte göra på samma sätt på stadsfesten så jag tror det blir bra, bara vi slipper regn som alla pratar om.... Aja nu ska jag börja bege mig mot jobbet!

midnattstravet med B-rudarna! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0