Bitter och inåtvänd?

Bitter och inåtvänd?..... beror på vem man frågar men jag skulle nog säga att, nej inte än. haha. Solen har tittat fram och lite värme har vi faktiskt haft. I fredags efter jag jobbat bar det av upp till Stintbäcken för lite pjamasparty med några arbetskolegor. God mat, lite go dricka, sumba, kubb och en massa prat. Väldigt trevligt hade vi.



Lördagen när jag kom hem så sov jag en stund sen grejsade vi ute på gården. Anders klippte gräset och jag har rensat ogräs osv. Börjar mer och mer känna av sommaren nu faktiskt så det är skönt. Idag har Anders städat upp på bron och ställt iordning våran uteplats. Så nu är utemöblerna framme. Jag har hunnit vara förbi hos världens bästa Marie och surrat en massa idag också. Väldigt trevlig som vanligt. Ikväll har vi suttit ute i solen och fikat. Mysigt! Nu ska jag klippa gubben min så han är fin inför midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0