Jul. 03, 2012

I går när vi vaknade var vi utan ström. Åkte till jobbet och kom hem halv 5, fortfarande strömavbrott och jag trodde Anders skulle spricka av ilska när han dessutom inte fick tag på Vattenfall så att han kunde anmäla att vi var utan ström. Vi fick middag hos Ove och åkte hem vid 22 eller nått sånt. Då hade vi fått tag i en gubbe som skulle komma och fixa elen. kl 23 då fick vi tillbaka strömmen. Yiipie! Har varit lite för mycket strömmavbrott nu för att man ska kunna tycka att det är okej.... Men vad gör man.
Har jobbat 7-16, dagen har på nått sätt varit tung, har haft svårt att sova nu några nätter. Eller inte att sova men jag har vaknat till flera gånger under nätterna och kollat på klockan. Jag vet inte om det är Nikita som är uppe och kutar eller om det är något annat som väcker mig. Men som sagt har dagen ändå varit bra, har fått höra lugnande och uppmuntrande ord från våran "stand in chef", hon är ju bara helt underbar! Det var som att hon såg på mig att jag behövde få höra nått positivt idag.

Imorgon ska jag vara i hemavan 8,30 för då bär det av mot Mo med Sandra och Ossian. Kommer garanterat att bli hel mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0