Snart semester!

Jaha idag har jag jobbat delad tur. Idag på dagen när jag var hemma så packade jag. Imorgon är det jobb 7.30-16,30 sen bär det av först hem till Sjöbotten sen på måndag eftermiddag påbörjar vi våran resa söderut! Målet är Stockholm och Anders mormor och morfar, mamma och sen bär det av till Falund till faster! Yiipie! Jag har packat sjukt mycket kläder... fattar inte riktigt varför, då har jag ju ingen bra anledning att få shoppa mer kläder! Aja, det blir nog bra innan slutet. Känns i alla fall skönt med lite semester. En och en halv vecka blir det. Sen är det tillbaka till arbetet. Men det tar vi då. Hoppas ni får en underbar vecka, vet inte hur mycket jag kommer att ha tid eller ork att uppdatera här.
 
Sitter och kollar igenom gamla bilder på min lill tjej. Kan inte låta bli att fälla en tår. Så himla söt tjej vi fick och som vi har! Denna lilla brud ska vara på en egen semester med "mormor" och "morfar" medans vi är i Stockholm och härjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0