Mo i rana!

Vi hade väldigt mysigt igår i Mo i rana! Fint väder och ingen stress. Vi sa att vi inte skulle titta på klockan. Blev ganska chokad när Anders ringde vid 4 och frågade om vi var på väg hem. Ne vi pallrade oss hemåt där vid 18. Tre par byxor och ett linne fick följa med hem. Helnöjd med byxorna, ett par jeans på rea för 199 och ett par vita och gröna byxor 100 kr vardera. Riktigt bra tyckte jag. Nu har grabbarna åkt på boboll i Tärna medans jag sitter här hemma och degar. Har varit och är fortfarande helt sjukt trött. Har jobbat 7-14 idag men i morgon är jag ledig, men självklart blir det ingen riktig sovmorgon då heller för jag måste till tandläkaren kl 9. Ååå, jag vill bara sova! Humöret blir ju som bekant inte på topp när det är så här. Tur för älskligen min att han flydde hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0