Lider mot sitt slut.

Ja nu lider semestern mot sitt slut, efter en vecka och två dagar så åter står det endast en liten dag kvar. Fyra dagar i Stockholm som vi spenderade med Anders underbara mormor och morfar. Lite shopping på Ikea och annat smått och gått. Efter det så bar det av mot Falun för att träffa underbara faster och Bengt i två dagar. Hel mysigt med shopping och en massa prat. Lördag kväll kom jag och Anders till Sjöbotten. Söndag åkte han och jag stannade kvar. Så jag fick mysa med mina underbara vänner i Skellefteå. Sen så har jag äntligen gått och köpt mig en Iphon. hihi snacka om att man blir som ett barn som fått en ny leksak. Kul är det. Måste bara sköta mig annars kanske Anders tar den ifrån mig. Nu ska jag njuta av den lilla del av min semester som jag har kvar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Wahlström

Hihi jag köpte också en iphone för några månader sen... Man blir ju lite kär i den hehe *erkänner motvilligt * :P

2012-07-18 @ 20:43:59
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0