Lata dagar två.

Ja idag har jag varit ledig och imorgon lika så. Idag har det inte hänt mycket alls! Latare en latast. Hade tänkt mig en rallar tur till hemavan men eftersom att det har snöat så myckte mest hela dagen så känndes det inge vidare att he sig ut på vägen, så jag valde att stanna inne nästan hela dagen och göra ingenting! Skönt, men det framkallar en enorm ångest. Borde plocka bort julen och borde passa på att träffa folk nu när jag väl är ledig för sen bilr det jobb hela helgen. Men som sagt latmasken tog över! Ursch nä nu måste jag börja samla ihop lite tomtar i alla fall sen blir det pannkaka!



Imorse när jag gick ut såg det ut så här.


När jag gick in bara en liten stund senare såg det ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0