Jan. 8, 2012

Det har varit en ganska händelserik tid nu ett tag. Vi har haft X antal strömavbrott som lett till att vi inte haft någon täckning på mobilen,krångel med vattnet och anders arbetsbil osv osv. Men nu så här i slutet på den här veckan så verkar det som att det mesta har ordnat upp sig, mot all odds. Ihelgen har Anders fått hjälp med att fixa vattnet och vi hade trevligt besök av Frippe, Erika och deras dotter igår. Lite sällskapsspel, fika och mycket prat, väldigt trevligt!

Juste sen så åkte jag till Sandra i torsdags och hon skulle klippa topparna på mitt slitna hår, men det slutade med att jag fick pannlugg och betydligt kortare hår. Det blev impuls klippning helt enkelt. Helnöjd är jag och det enda jag behövde göra för att bli så fin i håret var att massera henne som betalning. Det tycker jag var en bra deal! Så tusen tack för det Sandra Östhagen! Sen fick jag ju också mysa med hennes Underbara prinsar! Dess utom så har ju Eli gått och blivit hela 3 stora år! Duplo traktorn han fick av oss tror jag var ganska uppskattad!




Eli som har blivit hela 3 år!


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag vill se bild på hela frillan, du är säkert superfin :)

2012-01-08 @ 13:35:14
Postat av: Sara

Det kommer kanske sen. =) Kram på dig Anki!

2012-01-08 @ 15:21:44
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Sandra östhagen

men så snygg du är :) Traktorn är väldigt uppskattad, får till och med äran att sova i sängen med han :)

2012-01-08 @ 23:26:40
URL: http://elimineli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0