Helg i Sjöbotten

Helgen blev väldigt lyckad. Fredagen var det ju då jobb 7-12 sen åkte jag hem och sov bort huvudvärken och gjorde mig klar och Anders skjutsade mig till tärnaby fjällhotel där vi var 17 stycken som åt en god middag. Sen skulle jag egentligen hem och packa inför sjöbotten resan men istället så blev jag iväg taggad att åka till hemavan där Arvingarna spelade. Väldigt trevligt! Lördag morgon åkte vi mot Sjöbotten 06.00 för att vara på dop 13.00. Sen han jag ju mysa med mamma och pappa också vilket var underbart! Nu har jag och Nikita äntligen kommit hem men med en mindre familjemedlem....Anders stannade kavr hos mamma och pappa i Sjöbotten för han ska på kurs i Umeå måndag till onsdag. Det betyder att jag och Nikita blir ensamma tre hela nätter...Känns inge vidare men vad att göra? Jag har ju lillan, jobb och mitt plugg att sysselsätta mig med. Men jag måste säga att jag föredrar verkligen att ha Anders hemma hos mig!



Sov gott alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0