träning!

Helgen spenderades hos världens bästa Angelica i Umeå. Shopping, mys och mera mys var vad helgen bestod av och det var helt underbart! Tack för det Anki! Sen kom vardagen och jobb har stått på schemat. Känner mig så fruktansvärt lat så nu är det dags att ta sig i kragen. Ikväll hoppas jag att det blir så att jag och Mia åker och tränar. Hon slutar jobba 20.00 och har huvudvärk för tillfället så jag hoppas att det går över för nu blev jag jätte taggad. Jag är helt hopplös! Jag behöver verkligen nån som kan säga till mig på skarpen att "NU Sara SKA du träna!" Förr hade jag ju Elin som fick fart på mig...vem ska nu ta över det enorma ansavaret? Ska jag verkligen måsta göra det själv? Ja det är klart, nu är det ju dags att växa upp på riktig för nästa vecka drar skolan igång! Då ska jag läsa till undersköterska och då är det ingen lek längre utan det måste jag ju faktiskt ansavar för HELT SJÄLV! Ja nu ska ni få se SARA Kolbengtsson växa upp! =D



Månen var så fin en dag när jag kom hem från jobbet! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu måste vi ses, för nu ser jag att det händer grejjor!!!

Ska du med på promenad i morgon, med Ida, lr vad gör du på dagen?

2012-02-08 @ 23:52:46
URL: http://elimineli.blogspot.com
Postat av: Jonas

Hej! Sitter på ett cafe i Waihi Beach på Nya Zeeland, har lite drygt 20 grader och ser ut över havet ;) Hoppas ni har det bra ni med! =)

Du har alltså tänkt satsa på att plugga igen? =D

He blir nog alla tiders!



Hare super och hälsa Anders =)

Kramar

Jonas

2012-02-09 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0