Skola/Alla hjärtans dag!

Skolan gick allt över förväntan. Jag blev klar med första uppgiften som senast skulle lämnas in den 17/2 och jag har fått den rättad och den blev GODKÄND så nu känner jag mig väldigt nöjd och imotgon blir det till att börja med den andra uppgiften! Efter en lång dag i skolbänken 9-16 så åkte vi hemmåt och jag var vrål hungrig. När jag kommer hem är bordet fin dukat med tända ljus och min underbara man har gjort kottleter och potatis. Lagt upp sallad och tomater i hjärtform på tallriken. Sen blev jag uppskickad till soffan där jag blev serverad vanillj hjärta med en choklad bit på med glass, mummms! Sen låg vi halv sovande bägge två och kollade på tv. Behöver jag säga att jag älskar min man?!

Idag har jag jobbat 7-14 sen bar det av till Sandra för hon skulle klippa upp mitt hår. Jag kom dit innan hon var hemma så jag passade på att städa lite, (tror hon uppskattade det.)

Ser fram emot fredagen, då blir det jobb 7-12 sen middag med folk från jobbet som ska vidare efter det på dans. Arvingarna spelar i hemavan men eftersom att jag och anders åker hem till sjöbotten på lördag morgon så blir det ingen utgång för mig.

Nä nu ska jag sätta på lite kaffe, vi väntar fin främmande av Moa och Frippe.
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0