Sjuklingar.

Mina två hjärtan är sjuka, Anders fick magsjuka natten mot måndagen och Nikita är inge vidare i magen efter att ha suttit i hundgården och har nog mest troligt hittat något olämpligt att äta. Nikita är väldigt lös imagen och spyr gult "skum." Inge roligt alls. Har kokat fisk och tagit riskok och försöker få Nikita att äta men det går lite tungt. Hon är väldigt slö och ligger mest och sover så nu hoppas jag hon piggnar till snart. Anders har piggnat till och har fått i sig mat idag så det går åt rätt håll. När han var som sämst så har jag sprungit före och efter för att han ska ha det bra när han är sjuk. Han tyckte jag skämde bort han och att jag inte behövde göra så. Men då fick jag förklara för han att för mig är det viktigt att om jag är sjuk nån gång så vill jag att nån ska ta hand om mig. Då fick han det svart på vitt. Haha, men jag är van sen man var liten. Min mamma har alltid sprungit före och efter när det gäller hennes sjuka barn. Hon har alltid varit noga med att ta hand om hennes små när dom varit sjuka och så vill jag och kommer jag att vara mot mina barn och är så just nu i alla fall mot min man.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0