Rast på jobbet.

Har lunch rast på jobbet så då passar jag på att skriva några rader.
Ihelgen så har det varit full fart. Var ledig fredag och lördag. I fredags städade jag huset och sen åkte jag och Anders och handlade tillsammans. Sen blev det "mys" framför tv:n, (Jag satt och såg på när Anders och Alfred spelade X-box 360) Sen lördagen bar det av till Hemavan med Erika och Moa för att kolla på skotertävling, vilket var väldigt trevligt. Sen åkte vi hem och gjorde klart för middagen som vi fick sällskap av Erika, Frippe och Moa. Erika och Frippe väntar tillökning i familjen och nu börjar det närma sig. Det lustiga är att jag börjar bli nervös, känns ju skit spännande! Väntar med spänning på uppdatering så småning om! Söndagen var det jobb 7-16 sen blev vi bjudna på middag hos Frippe och Erika så jag skulle slippa laga mat när jag kom hem från jobbet, vilket jag tackar för!

Nä nu är det slut på rasten! Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0