Föreläsning!

Idag har jag varit i Storuman på föreläsning om Syn och hörselskador. Vilket var enormt givande och trevliga föreläsare. Fick träffa på en kvinna som var blind och hade ledhund och hon berättade om sin uppväxt och sitt funktionshinder, väldigt intressant och en kvinna med hörselskada, också väldigt intressant! Sen bar det av hemmåt i det vackra vädret för att bli bjuden på middag hos "farmor och farfar" och äta semla! Mums säger jag bara, farmor gör så goda semlor! Sen åkte jag och lillan hem och duktiga jag har suttit och skrivit på min uppgift till skolan vilket jag också känner mig väldigt nöjd med, nu är jag snart klar med den andra uppgiften! Just nu känns skolan väldigt kul faktisk, fick en kick av dagen så idag ser jag mig själv klara av vad som helst. Till och med att ta exame och få en utbildning som undersköterska!



Det är ju bara en liten sak som saknas för att den här dagen skulle bli perfekt, att få ha min älskling vid min sida när jag går och lägger mig, MEN! Imorgon kommer han hem!!!


Kommentarer
Postat av: jens

SNYGG

2012-02-21 @ 21:39:34
URL: http://jennilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0