En Prins är född i bjärkvattne!

Dagen började med ett sms om att en liten kille är född på lycksel BB i natt 04.10! Så himla kul! Han är ursöt och jag kan inte bärga mig till den dagen man får träffa han i verkligheten. Så jag hoppas dom får komma hem snart så dom hinner komma in i vardagen lite sen kanske man får komma och snusa lite! Nu har Anders tagit skotern på en sväng ut med Nisse och Alfred. Solen håller på att stiga upp och det kommer garanterat bli en underbar dag. Men min dag måste ändå börja med plugg. Om jag gör allt klart idag så får jag hela söndagen ledig. Men kl 13 då ska jag och Anders vara i Tärna för då är det dop som gäller! Det är dop för en av mina absolut favorit pojkar! Ossian! Jag längtar som en tok! Men... doppresenten är beställd och har inte kommit så den får han senare... men det är inge vidare kul ändå!




♥ August Ossian Neila Fjällström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0