Dop och skoter!

Ja igår var vi på dop för lilla Ossian. Väldigt mysigt och trevligt var det! Sen fick vi middags gäster, Marie och Linus vilket också var väldigt trevligt.

 


♥Gullunge♥

Idag har jag kämpat med en av skoluppgifterna och jag får inte till det alls. Uppgiften ska lämnas in idag men jag tvingas nog ringa till min lärare imorgon och få reda ut det hela. Hur som helst så lämnade jag skolarbetet och jag och Anders for ut för att trampa upp lite "leder" som vi spårar själv runt huset och upp till fjället. Helt underbart väder och det var skönt att komma sig ut lite. Sen blev det promenadmed Nikita till Farmor och Farfar där´vi fikade lite och nu är vi hemma och tar det lite lugnt.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0