Blogg torka!

Imorgon är de julafton och för första gången i mitt liv så är de jobb som står på schemat. 12-21 men när man är inställd på det ska det nog gå bra. Anders har tur som får fira jul med hans familj i Tärnamo.

Julstämningen har inte riktigt nått mig och de känns inte alls som julafton imorgon. För mig blir de julafton efter 21.00 med Anders sen blir de till att förbereda sig på jobb hela veckan. Men i slutet av veckan kommer min älskade familj hit och då blir de kanske lite mer Julstämningen.

Har varit ledig i helgen och kylan som legat runt -30 har gjort att vi har hållit oss inomhus. Myst med film osv och Anders som vanligt stökar på med hans projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0