Plugg och jobb!

Ja, plugg och jobb är vad mina dagar består av. Sen unnar jag mig nån promenad och film stund. Skolan drar igång igen nu på tisdag och än är det nån ogjord uppgift, fy på mig! Men snart ska väl även de vara gjort!

Jag har ju unnat mig att ta semester i september också i och med att de blev så lite semester i sommar. Och om allt går enligt planerna så går jag och bästa vännen Elin på ett flyg till Alanya fredag den 7 september och kommer hem den 14. Så vi hoppas på de bästa och ser om priserna vill gå ner lite.

Har mått lite halv kasst nu några dagar med ständig huvudvärk och trötthet som håller på att ta kål på mig så jag tror lite semester är den rätta medicinen.
Anders är då nöjd att han får de lugnt och skönt i jakt tiderna. Så de är ju bra. Nu ska jag spara skolarbetet och göra mig klar för jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0