On the road again!

Japp nu ska jag vara på banan igen. Idag på min lediga dag var jag duktig och pallrade mig till Sara 08.00 redo för att sparka igång med plugget igen. Vi kanske inte fick ner så mycket på papper men vi har diskuterat och fått upp taggen betydligt! Så på onsdag då träffas vi igen och då ska minst en uppgift vara klar! Så nu är de bara till att ta sig i kragen och se till att få de gjort!

Sen så åkte jag vidare från tärna till Hemavan. Mitt andra hem och till min andra familj! Idag var två stjärnor hemma. Sandra och Ossian. De blev kaffe, en massa prat och mys! Sen så var jag faktiskt duktig och färgade sandras hår. Jag hoppas hon blev nöjd, glömde helt bort att fråga. Haha

Ikväll blev de grillat och mys framför tvn. Nu ska jag försöka sova för imorgon är de delad tur på jobbet som gäller! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0