trevligt paket i brevlådan!

Helgen var fylld med jobb jobb och jobb. Idag har jag också jobbat men imorgon är jag ledig!
Idag när jag kom hem och hämtade posten i brevlådan så fanns där ett litet paket. Nyfiken som jag är slet jag upp det direkt när jag kom in. Blev nästan tårögd när jag öppnade och läste och såg vad som låg där i. Brevet kom från front designe (www.frontdesigns.se). I brevet stog det:


Hej Sara!
Vi på frontdesigns gjorde det möjligt för våra fans på facebook att ge ett av
våra snygga halsband till en utvald vän!
Du blev utvald av Johanna Wiklund med motiveringen:

"Jag tycker min syster är värd ett sådant smycke, för hon är den hon är och klarar sig i vildmarken Tärnamo."

Hoppas att du kommer att gilla halsbandet och att det påminner dig om
att du är en riktigt bra vän!

Varma hälsningar
Idag & Johanna
www.frontdesigns.se


Väldigt trevligt att få något så fint en vanlig måndag som denna! Jag behöver nog inte förkara för er, men jag har världens bästa syster! Kram på henne!

Jag rekomenderar er att kolla in hemsidan och GILLA på facebook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0