Sova.

Ja det har varit lite mycket nu och för lite sömn i alla fall i mina "Sara" mått. Känns som om jag bara gått och morrat åt alla. Men idag börjar jag 12, så jag tog sovmorgon. Vaknade vid 10 men steg upp vid halv 11. Nikita var en liten ängel och lät mig sova i lugn och ro. Nu har jag fikat och tagit del lungt en stund så nu blir det till att stressa sig klar och stöka ur och i diskmaskinen. Jag jobber till 21 ikväll och i morgon 7-15 sen bär det av hemmåt till Sjöbotten. Känns bara som att det är mycket man ska hinna men lite tid att gör det på. Men jag har i alla fall gjort klart första uppgiften i skolan så jag har varit duktig och prioriterat!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tummen upp för Sara! <3

2012-04-19 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0