Påskhelgen!

Ja, Påskhelgen hade inte kunnat varit bättre, underbart väder, trevligt sällskap och SAIK till final.....det går väl dock lite sämre för dom nu men dom är i final i alla fall! Har varit ledig ganska mycket nu efter påsk. Igår var jag ledig coh dagen spenderades med världens bästa Sandra och Ossian. Idag börjar jag kl 14.....vaknade vid 8.00. Känner att det går inte att sova mer nu.... nä nu ska jag vara duktig och städa, gå en promenad sen göra matlåda innan jag beger mig av på jobbet.




















Kommentarer
Postat av: Anki

Fina bilder :) :)

2012-04-15 @ 15:29:31
Postat av: Sofia

TACK igen för en som vanligt underbar tid hos er! Puss och kram!

2012-04-16 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0