Life is life!

Jag och Anders var ute på en liten mini sväng i lördags, kan ju inte klaga på vädret. Synd bara att jag jobbat hela helgen..





        



Idag var det jobb 7-13. Solen hade lyst hela förmiddagen så Mia tyckte jag skulle följa till Jovattne och fiska. Så det bar iväg en sväng dit lagom till att solen gått i moln. Men det var värt det ändå, första pimplingen den här vintern och jag får en fin liten röding! Mia fick inget så hon var lite avis. hihihi! 

            




okej, ingen bjässe direkt men ändock en fisk! hihi

Ikväll blir det film hos Alfred och Ove, och imorgon är det skola som gäller... Känns både gruvsamt och kul att börja om igen nu efter lovet.. Aja, det blir nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0