April 26, 2012

För er som inte vet. Jag har gått på ett sjukskrivnings vik på 100% på äldreboendet Vikbacka. Nu från första maj ska jag gå ner på 75%, men man är ju gld så länge man får behålla jobbet. Nä men jag tror det blir ganska lagom att jobba 75% nu när jag pluggar. Och jobba extra när man har tiden över. Men jag fick lönepapperna nu och jag skulle ju inte tacka nej till den lönen varje månad.... Men jag är inte bitter! För jag åker utomlands med älskade mamma och Erika nästa fredag. Vi drar oss till Turkiet den 4 till den 11 Maj. Jag längtar en smula typ!
 

Nä nu ska jag göra lite skolarbete sen tänker jag smita iväg till Sandra en stund och tigga kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0