April 23, 2012

Det var väldigt kul att få åka hem till Sjöbotten över helgen. Mys och tv på fredagkvällen, stads ärenden och "morbror" Mikael som fyllde 50-år. Väldigt trevligt! Söndagen var det till att ta det lugnt och träffa lite folk sen åkte vi hem nöjda över helgen. Idag var det jobb 7-14 sen blev det fika och en massa prat hos Mia tills Alfred slutade jobbet så jag tog med han hem vid 16. Nu sitter jag och försöke få ihop mitt liv. Mamma har satt galna tankar i hjärnan på mig så nu sitter jag och drömmer mig iväg. Kom igen ERIKA du måste följa! Imorgon blir det skola i Storuman, föreläsning 9 till 12. Det kommer nog garanterat vara spännande, jag längtar! Sen blir det till att åka och fixa sig ett nytt pass! ååå jag blir så taggad! haha. Nä nu ska jag ringa mamma och berätta att jag pratat med Erika....de ni, nu får ni nått att fundera på!


Hade bäst!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ska ni utomlands? =) =)

2012-04-25 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0