Rumour Has It

Ska börja med att svara på ett inlägg jag fick 2011-08-31 från anonym

"varför gifta sig som 21 åring? fattar att du är kär, men jag menar, vackert men.. du är typ 21??????? får ni inte vara ihop om ni inte är gifta lr, ha kids och grejer?"

För det första så är jag 20 år och bestämmer själv vad jag gör med mitt liv. Vi får absolut vara tillsammans även om vi nu inte skulle vara gifta och skaffa barn det får vi göra precis när vi vill. Våra familjer stöttar oss till tusen. Jag gifte mig med min man för att han är den underbaraste människan i hela världen och jag vet att han kommer att göra mig lycklig resten av mitt liv. Våra mål i livet såg väldigt lika ut och vi började planera vår framtid tillsammans och vi såg ingen anledning att skjuta upp på bröllopet när vi båda ville gifta oss. Jag vet att jag är ung med tanke på när dom flesta gifter sig och förlovar sig och jag respekterar allas åsikter. Man får tycka och tänka precis vad man vill om vad vi gör för några val. Men då måste folk också acceptera att jag gör mina egna val. Det bästa med det hela är att det är vi, jag och min man som får leva med våra egna val. Det är bara oss det påverkar och tro mig jag VET att jag har valt rätt och har aldrig varit mer lycklig!

Tack för kommentaren anonym. Hoppas du fick svar på din fråga.
____________________________________________________________________________

Jaha här är det lika dött som vanligt. Som ni vet så har vårat internet krånglat en hel del och gör det till och från än.
Men vi tror vi har kommit på hur systemet funkar nu så nu kanske jag ska kunna uppdatera bloggen lite bättre. (Lovar absolut ingenting!)

Pappa har fyllt 50år, (2 September) Johan (min kusin) och tre kompisar till har haft 25års fest och världens bästa Jennilla har fyllt 20 år.
Har jobbat och jobbat och jobbat lite till. Varit på spelkväll hos världens bästa Marie med henne, Sandra och Ida. Har också hunnit vara på loppis med Sandra i Hemavan och shoppat täcken och ljuslyktor! Promenerat med Nikita i det underbart varma och ibland soliga höstvädret ( som förövrigt håller på att bli kalla höstvädret.) Har pussat på min bästavän Elin som flytta till Norge på obestämd(?) tid för att jobba och tjäna pengar. Detta och mer har hänt sen jag uppdaterade sist, nu ska jag bjuda på lite bilder.


Världens bästa pappa!

   




Johan 25år!


Han vågade efter många om och men......


Komma ur garderoben! Grattis Johan!!



Jennilla 20år bjöd på ost och vin kväll!






Kommentarer
Postat av: Sofia

Tror bestämt det är "fotograf Sofia" som tagit kvällsbilden på altan =)attans så fint!

2011-09-19 @ 21:17:45
Postat av: Sara

Ja det stämmer bra. Bilderna var

2011-09-19 @ 21:40:30
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Elin J

U go girl! Bra svarat. Man gifter sig ju precis när man vill själv :)

2011-09-19 @ 21:51:11
URL: http://www.molleoelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0