Ledig!

Efter att jobbat 7-4 hela helgen och även måndag så var det skönt med en ledig dag i dag. Helgen har en tendens att bli tung när man jobbar förmiddag för det är så svårt att komma sig isäng i tid på kvällen. Fredag kväll åkte vi till en av Anders arbetskollegor, vilket var väldigt trevligt. Sent blev det då innan vi kom isäng men med mer räckor i kylen och ett glatt humör efter en väldigt trevlig kväll var det självklart värt det. Lördagen var vi bjudna till Anders farmor på surströmming. Håller på att förska lära mig att äta det och den här gången gick det bra. MEN det är mycket jobb för lite mat och jag vet inte riktigt om det är så himla gott så det kan nog absolut räcka med en gång om året. Söndagen blev det räkmakor och slapp i soffan hela kvällen.  Och igår så var det jobb sen åkte vi till en tant i byn och Anders hjälpte henne att sätta in en dörr i källaren så vi fick oss kaffe och en pratstund.

Idag är jag ledig och sov länge och väl, kl 11 så hoppade Nikita på mig och ville ut så då var det bara att he sig upp. Sen så kom Mia och Torkel förbi på kaffe. Trevligt att få besök och surra av sig lite. Nu ska jag dra på mig regnkläder och he mig ut på en promenad med Nikita sen får vi se vad jag hittar på till middag.



Jag och min älskade bror nils! ♥♥


Till helgen kommer mammi och pappi och hälsar på vilket känns jätte kul. Var länge sen dom var hit och det har ju hänt en del på huset sen dom var hit sist så det blir bra. Nästa helg så är det höst fest i Sjöbotten och oktober fest i Hemavan så vi får se vars vi hamnar innan slutet. Men det verkar som att det blir oktober festen i hemavan och att vi åker hem till Sjöbotten helgen efter istället alltså v.41. Min kära storebror Nils har fyllt 25 så vi ska nog fira han den helgen. Sen så blir det för mig att stanna i Sjöbotten för 17 och 18 Oktober så ska jag träffa en tandläkare i Skell sen den 18 blir det till att operera ut en visdomstand, längtar (int!) 

Nä nu ska jag sluta surra, men nu har ni fått en ordentlig uppdatering på vad som komma skall. Sen så får vi ju inte glömma bort att spänningen är OLIDLIG. Det närmar sig för Sandra att bebisen ska komma! 11 dagar till beräknat datum idag. Hoppas bebisen kommer snart. Håller i alla fall alla tummar och tår att allt kommer att gå bra!


Saknar er! ♥världens bästa sykon!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gulliga du :)

2011-09-27 @ 19:03:24
URL: http://elimineli.blogspot.com
Postat av: Anki

Jättefin syskonbild!! Låter som du har mycket att få in, vilja träffa och hinna så många/mycket som möjligt. Jag säger som du sa till mig: andas :)

KRAM PÅ DIG HOPPAS VI HINNER SES I HELGEN :D PUSS

2011-09-27 @ 19:20:28
Postat av: Syster

Sakna dig med!

2011-09-28 @ 08:43:18
Postat av: Jonas

Hade varit skitkul å komma upp till helgen me men känner att de är så himla mycke ja vill hinna innan ja drar igen.. Sen så kommer jag nog vara borta helgen ni kommer ner me =( Men hinner kanske ses lite på söndagen iaf när du nu skulle stanna så länge =)



Hare bra! Kram

2011-09-29 @ 23:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0