Rallat runt!

Idag har jag varit ledig och har försökt betat av att lämna ut lite Tack kort. Sakta men säkert så blir det färre och färre kort hemma. Så till dig som inte fått än, ge inte upp hoppet det är på väg! Destinationen blev Hemavan först dagis sen föbi postlådan och postat några kort sen tog det stopp en bra stund när jag kom till Doris. Där blev det kaffe och en lång pratstund med henne och hennes man, väldigt trevligt! Sen bar det av till Tärna för att hämta ut ett paket från Jotex med julgardiner och annat roligt!!!! Sen hann jag haffa Mia på jobbet när hon slutade och ge henne kortet och då passade vi på att åka på fiket i tärna och ta en snabb kopp kaffe. Så dagen sumeras med kaffe, surr, och lite mer surr. Det blir absolut fler rallar turer när man nu får så mycket kaffe. hihi. Men nu är det jobb som gäller tills man blir ledig igen på tisdag. Nu ska vi se arga snickarn.


Hade

Kommentarer
Postat av: Anki

Verkar vara fler än jag som TOKLÄNGTAR tills man får julstäda och pynta! UNDERBART! PUSSKRAM

2011-11-04 @ 12:42:28
Postat av: Emma Wahlström

Spännande ;)

2011-11-14 @ 23:31:26
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0