Körövning

Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av en väldigt nöjd Nika som jagade råttor för fullt på lägdan. Hundgården var låste och varken hål i gallret eller i marken. Finns en viss risk att hon hoppat från hundgårds taket över hundgården. Men glad i hågen var hon och hon har ju hållt sig hemma så det får hon en stjärna för. Idag är jag ledig och jag har tvingat mannen att vara hemma eftersom att han är sjuk. Inge vidare alls är han så det var då tur att jag var ledig idag så jag kan för en gångs skull passa upp han. Har städat lite och ska snart he mig ut på en prommenad med lilltjejen. Så idag kan jag ge mig själv en "hustru" tjärna. Haha


Ikväll ska tummen ur och jag ska he mig på körövning i Tärna.

Hade

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas det är kul på kören :) Har ni Pi? =) =) KRAM

2011-11-08 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0