Vi ska måla hela världen....

I helgen har vi som sagt haft besök av mamma, pappa och mormor. Dom har hjälpt oss med huset osv. Mamma har hjälpt mig att måla klart dom sista skåpluckorna osv till köket och pappa har slipat och hjälpt Anders på övervåningen. Det har hänt en hel del på övervåningen och det närmar sig för inredning och mublering! SPÄNNANDE!





Anders ringde idag vid halv 11 och frågade om jag ville komma till tärna och äta lunch med han. Självklart ville jag de så jag packade in mig och hunden plus pant och pappers sorteringen och åkte till Tärna. Det blev lunch på B&B, vi har aldrig varit där förr. Det är ett litete ställe och maten var sådär men det var kul att se hur det såg ut där. Sen så har jag städat och stökat i köket och gått en promenad med Nikita. Vädret har inte varit det bästa, regnit och blåsigt även lite åska har gått över dalen. Men nu börjar solen komma fram. Ikväll blir det middag hos anders farmor och farfar sen ikväll ska vi stapla virke.




puss!

Kommentarer
Postat av: A-E

Så tjusigt. Duktiga du!

2011-05-24 @ 19:32:09
URL: http://aehandmade.wordpress.com/
Postat av: Sara

Tack A-E!

2011-05-25 @ 10:48:32
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå Sara!! :) Jag vill ju se bilder från vardagsrummet som ni snart är färdiga med, om ni inte redan är färdiga? :P

2011-05-25 @ 23:26:01
Postat av: Sara

Bilder å vardagsrummet KANSKE kommer senare. Anders tycker att jag förstör spänningen när jag lägger ut bilder på huset. Han tycker att man ska komma hit och se allt själv. =P

2011-05-26 @ 10:38:25
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0