Va nöjd med allt som livet ger!

Har varit ledig nu två dagar men har ändå aldrig haft lusten att skriva. Har bara degat för det mesta och varit allment seg och trött, men idag känner jag mig betydligt piggare och är riktigt "nöjd med allt livet ger." Jobbar på förskolan i morgon mellan 8,30 - 17 sen bär det av till underbara Sjöbotten! Blir som vanligt till att kuta runt på stan och göra ärenden sen blir det självklart till att umgås med mina underbara saknade vänner. Blir till att åka på 40års fest, två kompisar som fyllt 20 och nej det är ju självklart inte vilken kompis som helst. Elin ellan erlino Wiklund har ju fyllt. Så det blir stor fest med alla dom underbara, kommer säkert bli toppen så länge jag hinnr köpa färg och färga mitt hår. Jag har världens utväxt! En smula pinsamt att komma med mössa på FIN KALAS! 


Snart får vi kramas igen! puss ♥

Nä nu ska jag fortsätta städa och packa. Hade gött alla söta!

Kommentarer
Postat av: Ellan

De blir suuuperbra :D!!

SES SNART <3

2011-05-05 @ 16:16:19
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: A-E

Vi kom oss hem igen!!! Har tipsat S om din blogg!!

Ha en trevlig helg, vår bästa SuperSara!

2011-05-05 @ 22:04:34
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0