jobb

Nu har det varit väldigt dött på bloggar fronten. Har varken haft tid eller lust. I onsdags så åkte jag och Nikita till Sandra där mia också var. Vi gjorde lunch ihop, lite kycklingsallad vilket var väldigt gott speciellt eftersom att det var så himelens varmt ute, vi hade verkligen underbart väder hela dagen. Vi tog oss också en promenad med alla hundarna till Ida belv 5km promenad sammanlagt. Torsdagen var vädret inte alls lika bra men det gjorde inte så mycket, då var jag och jobbade på förskolan i Tärna. Fredagen var min sista dag på förskolan i Hemavan med blandade kännslor, men jag tror och hoppas på att jag kommer att komma tillbaka dit och jobba igen.  Lördagen var första arbetsdagen på väldigt länge som jag var på Vikbacka. Nu börjar det dra igång lite smått. Har fått lite strö tider nu fram till slutet av juni när semester perioden drar igång och då blir det heltid på vikbacka hela juli och augusti!


Jag ska snart he mig iväg på ännu mera jobb. Blir vibacka 12-21 ikväll.
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0