Långledigt

Har haft långledigt och nu är jag ganska nöjd, skönt att börja jobba igen imorgon har varit så rastlös på dagarna fast jag har varit ganska duktig och målat, städat och stökat.....men det är ju inte så stimulerande för den sociala biten. haha, ikväll ska jag och anders och shoppa loss på berglunds. visst låter det spännande? Men det är det, dom har kvälls öppet och rabatt på grejorna så vi kanske får oss nå bra priser på byggmaterial. Jag kanske hittar nå fint porslin! Jag och nikita har varit ute på en långpromenad i skogen och hon har varit väldigt irriterad på matte att hon inte har fått springa lös och jaga alla hara, älgar, fåglar, råttor osv som har kutat runt i skogen...



Så här liten var lillsessan när jag träffade henne första helgen jag var hem.
Och nu är hon redan 4 månader....tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0