Järn spisen i Piteå

Nä nu har bloggen varit död i vecka så nu är det på tiden att ta tag i den. I helgen har jag och Anders varit hemma i Sjöbotten vilket har varit helt underbart. Fredagkvällen så var det hockey och jag fick mysa med lilla Alma som har blivit så stor! Lördagen var vi i stan och gjorde en massa ärenden osv sen så bar det av hemmåt för en lång och härlig promenad i solen. Och resten av kvällen spenderades i Piteå med ett härligt gäng på Järn spisen, min systers nystartade resturang. Det blev trerätters vilket jag aldrig har ätit ute på en sån fin resturang, maten var väldigt god och kvällen kunde inte blivit bättre!

 



De här åt jag.


Förrätt: Forell, Gurka och Mandelpotatis

Varmrätt: Oxe, Blåbär och Rödlök

Dessert: Choklad, Havtorn och Lakrits






Tack mamma och pappa för middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0