Middag på wärsan!

Ja idag har det varit jobb som vanligt men efter jobbet så åkte jag hem och sen bar det av till "jobbet" igen men den här gången blev det med Anders, Ove, Stellan och Rigmor. Stellan fyller år idag (lika så Anders mamma, Grattis till Marie!) så vi åkte för att äta en fin födelsedags middag på Wärldshuset, vilket var väldigt trevligt och godmat fick vi. Nu är vi hemma och tittar lite på SAIK - LHF. Jag är verkligen inte insatt i hockeyn men har börjat lära mig att jag måste försöka hänga med på vad som händer eftersom att det är väldigt mycket snack om hockeyn på jobbet och då är det väldigt pinsamt att inte kunna säga att man vet hur AIk ligger till. Men som ni förstår så försöker jag hålla reda på resultaten ändå, trotts allt måste man ju försvara Saiks stolthet?

Imorgon är det onsdag och jag skulle egentligen vara ledig men var tvungen att välja mellan onsdag och torsdag vilken dag jag ville jobba, så blev det imorgon eftersom att min käre bror kommer hit från trollhettan imorgon kväll. Så nu när jag då får vara ledig på torsdag så får vi en heldag att prata av oss osv innan "grabbhelgen" börjar som killarna ska ha. Det kommer alltså upp ett gäng grabbar från Sjöbotten torsdag och fredag så det blir skoter körning och öl drickande? hela helgen för dom. Och för mig blir det jobb. Men det går bra det med, ger mig mer pengar och jag trivs väldigt bra på mitt jobb! Nämen se på tusan AIK har säkrat segern för matchen ikväll! 3-2 i matcher till AIK. Heja heja!

Nä nu säger jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0