Magsjuka?

Idag har jag jobbat på dagis och ja, jag satt med en stackars liten unge som spydde på dagis. Kunde ju inte lämna den stackarn....Jag kommer att bli som min mor, sitta och hålla håret när mina barn spyr. Så nu är det bara att vänta och se om det blir till att ligga med magsjuka i veckan...Har verkligen inte tid med det men... Senast onsdag ska den väl komma om den har tänkt överta min kropp. Har ätit 15 vitpepparkorn, tagit en stor Whiskey och bunkrat upp med en massa coca-cola. Nån som har något annat bra tipps mot magsjuka?

Har jobbat hela helgen och det har varit fullt upp men det har ändå gått bra. Och är fullbokad av jobb hela veckan men är ledig på lördag. Har också lyckats få ledigt helgen vecka 11. Så då bär det av hem till Sjöbotten för att fixa och planera en massa och även förhoppningsvis ett besök med middag på systers nystartade företag, Järnspisen i piteå! Det kommer nog bli toppen.


Saknar den här lilltjejen! Alma ♥!



Hoppas ni får en toppen kväll.
Hade!


Kommentarer
Postat av: Matilda Fahlgren

Oj,häftigt!Hade ingen aning om att Johanna sysslade med sånt;)Du får hälsa lycka till:)

2011-03-07 @ 22:13:39
Postat av: Matilda Fahlgren

Oj,häftigt!Hade ingen aning om att Johanna sysslade med sånt;)Du får hälsa lycka till:)

2011-03-07 @ 22:15:49
Postat av: Ellan

Jag följer gärna med :D puss miss u

2011-03-07 @ 23:39:45
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0