Ingen magsjuka!

Har än så länge klarat mig från magsjukan och det är jag väldigt lycklig över! Så nu har jag bestämt att jag ska skippa den! Härligt tycker jag! Idag har jag haft en lung dag på jobbet och blivit bjuden på fika hos "farmor" och "farfar". Alfred har letat fram pjäxor åt mig idag, han har bestämt att vi ska ut och åka skidor någon dag och duktig som jag är har jag tänkt lyda hans order. Nu sitte jag och grublar på vad jag ska göra till middag med en sovande liten tjej bredvid mig i soffan. Ikväll har Sandra bestämt att vi ska åka och träna och som sagt så är jag duktig och lyder order.



Saknar min underbara familj, men snart får jag träffa dom flesta av dom i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0