Helgen

Ja det blev skoter körning i går i vad jag trodde skulle bli det fina vädret, men när vi väl var uppe på fjället så snöade det ganska bra och det blev ganska så snöblint på vägen hem. Anders gjorde en jätte god middag med älgkött fyllt med persiljesmör inlindat i bacon och klyftpotatis. Sen blev det film, Kick-Ass en väldigt konstig film om jag får säga det själv. I morse klev jag upp vid halv 8 för att åka till jobbet, och självklart så har det varit jätte fint väder idag bara för att jag har jobbat. Men jag ska inte klaga jag har ändå varit ute nästan hela dagen. Ikväll blir det en lugn kväll med film och mys. Imorgon är det förskolan i vanlig ordning. 





Hade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0