En stor dag!

Elin ellan,erlino Wiklund fyller 20 jordsnurr idag och det hoppas jag firas med buller och bång! Tyvärr så är ju jag ganska långt borta men jag hoppas att hennes andra vänner tar tag i det hela och gör hennes dag till den bästa! Stort grattis på dig älskade vännen!


Idag har jag och broder varit i tärna och hemavan och kollat på kläder och fikat på Wärsan och inhandlat mat för helgen. Sen när vi kom hem så tog vi en promenad i det underbara vädret! Nu håller anders på att göra palt! Han är så duktig han. Ikväll blir det att se hockey sen in vänta resten av den tappra truppen som kommer upp ihelgen.




Hoppas ni får en toppen kväll! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så härligt att få rå om broder lite själv först=)

2011-04-01 @ 14:44:21
Postat av: Sara

Absolut! Väldigt kul!

2011-04-01 @ 19:27:51
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0