Möhippa!

Här kommer min Möhippa i bilder!


Här sitter jag lyckligt ovetande om vad som komma skall.

 


På med den vackra prinssesklänningen.


Champange frukost på Elins altan!

 


Kronan på!


Mitt fordon för dagen!


Sen bar det av!


Till Bure

Spela in en skiva.

   




Sen bar det av till staan!

   
För att samla pussar, dela ut kondomer och klippa kalsong-lappar 


Bad på Örjanshallen bara vi brudar!


Sminkning!


Middag hemma på altanen!


Mingel och vingel


Party med grabbarna i Matildas!



   


Natt bad!



Tusen tack alla underbara som var med och gjorde min dag OFÖRGLÖMLIG!








Kommentarer
Postat av: Sofia

Hell yea!! ÖVERASKNING och överaskade var ordet! moahahahahaha!! =)

Väldigt rolig dag och kväll =)

2011-06-16 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0