Glad midsommar!

Ja idag är det midsommar och vi fick vakna upp till sol och värme! Har varit ute och njutit av det underbara vädret och Anders bygger på osv. Igår hade vi trevligt besök av en fastighetsmäklare som gick igenom huset och har värderat huset på det som är klart hittils och jag kan säga så mycket som att Anders har gjort ett bra jobb med huset och hon tyckte det var väldigt fint. *ler* Tillbaka till dagens händelser så har vi varit förbi hos en granne som fyller 70 år idag. Där bjöds det på smörgåstårta, kakor och olika gräddtårtor väldigt gott och trevligt. Sen tig vi våra cyklar och cyklade hem med tjejn kutandes förbi. Anders är en ängel som har fixat däcket på min cykel! Det är en speciell kännsla när man tar fram cykeln och tar sig första turen för sommaren. Me lööv it!


Ikväll blir det middag hos Anders farmor och farfar med dom och Alfred sen hoppas jag på att det ska vara fint väder ner mot storuman för om det är det så har vi tänkt dra oss iväg på dans i Pauträsk. Ja jag vet att jag låter gammal när jag säger att vi ska åka på dans men hur kul är det inte att dansa?! JUST DET! Nä nu ska jag gå och se om jag kanske ska göra någon nytta innan vi ska på middag kl 17!


För övrigt så får vi nog främmande av en gammal klasskompis till anders och hennes pojkvänn imorgon, det känns ju väldigt roligt med lite besök!



Hoppas ni får en toppen midsommar för det har vi tänkt ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0